Facebook Pixel

Український agrifood-сектор між європейськими перспективами і воєнними викликами: про що будуть говорити на New Food Summit 2024?

Автор
Зображення надане партнером

Зображення надане партнером

Вже менше тижня залишилось до New Food Summit 2024, де виробники agrifood-галузі, дистриб’ютори, гравці ритейлу і HoReCa будуть обговорювати, як в умовах війни, зростання витрат, зміни ланцюгів постачання і постійних відключень світла масштабуватися, створювати нові продукти та виходити на іноземні ринки. Подія відбудеться уже 15–16 жовтня у Києві та онлайн.

На події очікується 400 учасників і понад 70 спікерів. Серед компаній та брендів, які поділяться своїми кейсами: Enzym Group, МХП, чай Graff, LIMO, РябChick, «Молокія», Kormotech, «Аграна Фрут Україна», Goodwine, ТОМ, Wanted Vegan, «Нові Продукти», Underwood, «Завертайло», CBD UA, Eat Me At, Hemp Factor, Salateira, Bunge та інші.

Відкриває подію виступ Віталія Коваля, міністра аграрної політики та продовольства України.

Про що будуть говорити на цьогорічному саміті?

  • «Шлях до лідерства на світовому ринку їжі: що стримує розвиток і як змінити ситуацію». Що заважає конкурентоспроможності української харчової промисловості на світовому ринку і як змінити ситуацію?
  • «Як продуктовий ритейл адаптується до нових потреб споживача». Про потреби, очікування, тренди у поведінці й смаках споживача та продукти і сервіси, які ритейл створює у відповідь на цей запит.
  • «Готова їжа та напівфабрикати: чи стануть швидкі рішення новою нормою для українців». Про нішу продуктів ready-to-eat та ready-to-cook в контексті блекаутів. Що відбуватиметься з категорією в умовах стабілізації енергетичної ситуації?
  • «Стати «своїм» на міжнародних ринках: стратегії успішного просування». Про вибір стратегії виходу на міжнародні ринки та зважені інвестиції у розвиток експортного напряму.
  • «Future Food: перспективи функціональної та корисної їжі в Україні». Драйвери та стопери розвитку ринку. Чого насправді хочуть споживачі від future food? І чи готові за неї платити?
  • «Фінансування та інвестиції в агріфуд-сфері». Про фінансові можливості, доступні українським агріфуд-бізнесам сьогодні. Зміна інвестиційних стратегій: як зараз інвестори оцінюють бізнес та ухвалюють рішення про інвестування?
  • «Як перезапустити ринок хлібних виробів». Як Україні стати помітним гравцем на світовому ринку хліба та хлібопродуктів?
  • «Трансформація у HoReCa». Як HoReCa перепаковує свої бізнес-моделі та що дозволяє закладам залишатися конкурентоспроможними? Зміна форматів, нові фуд-рішення та стратегії обслуговування.
  • «Шлях крафтових виробників в Україні». Як маленьким крафтовим виробникам стати на полицю великих ритейл-мереж, отримати вигідні умови реалізації та масштабувати бізнес?

Реєстрація за найкращими умовами — за посиланням.

Організатор події — компанія IdeasFirst. Генеральний партнер — HD-Group. Інтелектуальний партнер — Enzym Group. Стратегічний партнер — МХП. Офіційні партнери — Київстар Бізнес, Raiffeisen Bank, EXTRA LIFE та Олейна. Партнер — GEA — engineering for a better world і Volia Agri-Food Park.

Подякувати 🎉