Один з користувачів Facebook на сторінці ресторану McDonald's розмістив фотографію з каналу Анатолія Шарія, де зображено, що у меню закладу немає російської мови, а доступні лише українська та англійська.

Сам Шарій у своєму Telegram-каналі написав, що відсутність російської мови у меню закладу — неповага до російськомовних українців.
Однак почалося все з посту журналіста Євгена Хурсіна, який також прокоментував фото з каналу Шарія та запропонував бойкотувати продукцію компанії, якщо у ній ігнорують наявність російськомовних громадян.
Водночас у компанії пояснили, що українська — основна мова комунікації. Зокрема, українською мовою наведена інформація у куточку споживача, на сайті, здійснюється рекламна комунікація, спілкування у соціальних мережах.
Багато громадян підтримали позицію компанії.

Однак деяких клієнтів мережі, навпаки, обурила відсутність російської мови у меню закладів, про що вони й розповіли у коментарях у Facebook.
Пізніше McDonald's в Україні розкрив принцип використання російської мови.
Контекст. У 2019 році мережа ресторанів McDonald's в Україні обслужила 110 млн відвідувачів, унаслідок чого збільшила свою частку на ринку закладів харчування поза домівкою на 2% – до 14%.
Мережа ресторанів McDonald's в Україні налічує 93 ресторани у 20 містах. Перший заклад McDonald's в Україні було відкрито 24 травня 1997 року у Києві.
Дані Єдиного держреєстру юросіб і фізосіб-підприємців свідчать, що 100% учасником ПІІ «МакДональдз Юкрейн Лтд.» є MCD Europe Limited (Лондон, Велика Британія). Статутний капітал ПІІ «МакДональдз Юкрейн Лтд.» станом на травень 2020-го становить 901,8 млн грн.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки