Facebook Pixel

Корабельний канібалізм: росіяни почали розбирати свої криголами на запчастини

Росіянам доводиться використовувати частину своїх суден як донорів запчастин для підтримання діяльності інших кораблів флоту. Про це повідомляє «УП» із посиланням на російський «РБК».

Зокрема, російська державна компанія «Роскомпорт», в управлінні якої перебувають майже 300 суден, повідомила, що розбере свій криголам «Єрмак», щоб відремонтувати інший – «Красін».

Quote«Обидва криголами побудовано на фінській корабельні на замовлення «Судоімпорту», тепер один із них стане донором для іншого. Розбиранням судна займатимуться дві компанії з Петербурга. Вони знімуть з «Єрмака» понад 700 одиниць обладнання», — розповів гендиректор «Роскомпорту» Василь Стругов.

Загалом із 300 суден «Роскомпорт» використовує 268, решта кораблів пішли на деталі.

Quote«На короткостроковий період ці судна, які не є в експлуатації (22 судна), допомогли нам не переривати діяльність. Що тут приховувати, вони стали суднами-донорами», — визнав Стругов.

Хоча й запевнив, що компанія однаково збиралася їх списувати. Стругов поскаржився, що із часом донори закінчаться, тому з огляду на те, що з ринку пішли виробники, на росії спостерігатиметься дефіцит необхідних для кораблів запчастин.

Контекст. Нагадаємо: на початку серпня Reuters повідомило, що авіакомпанії на росії почали розбирати літаки на запчастини, щоб забезпечити необхідними деталями інші авіасудна. Після повномасштабного російського вторгнення в Україну ЄС увів санкції, які зачепили й авіаційну галузь країни. Крім розірвання та неможливості укладання договорів лізингу літаків, також було заборонено продавати запчастини російським авіаперевізникам, проводити ремонт і надавати страхові послуги.

Напередодні стало відомо, що турецький навчальний центр Turkish Airlines відмовився навчати російських пілотів на тренажерах імітації польоту. Без тренувань російські пілоти стануть профнепридатними.

Подякувати 🎉