Екскерівник відділу digital і бренд-маркетингу компанії Comfy Олександр Жиляєв зайняв пост глави бренд-маркетингу української продуктової IT-компанії EVO, пише Асоціація рітейлерів України.
Директор з розвитку мережі Денис Горовий у коментарі виданню заявив, що Жиляєв буде займатися стартегією бренду EVO, стратегією медійного просування брендів, прямою рекламою тощо. Зокрема, він буде працювати з маркетплейсами Prom, Bigl, Shafa, Crafta, торговим майданчиком Zakupki, онлайн-сервісом замовлення послуг Kabanchik та електронним документообігом «Вчасно».
Останні 17 років Олександр Жиляєв працював у компанії Comfy, тобто з моменту її створення. Посаду керівника відділу digital і бренд-маркетингу, на якій він пропрацював останні п'ять років, Жиляєв залишив у жовтні.