Facebook Pixel

Glovo запустив послугу самовивозу в Україні: як це працює

Сервіс кур'єрської доставки Glovo запустив в Україні нову функцію в застосунку — самовивіз. Це дасть змогу користувачам зробити запит на страви в застосунку Glovo і самостійно забрати замовлення безпосередньо із закладів.

Як повідомили в пресслужбі компанії, нову функцію активували для понад 8% партнерів Glovo. Зараз вона працює в тестовому режимі, але до кінця грудня 2020 року має бути доступною для 90% партнерів із розділів «Ресторани» та «Кава і десерти».

Опція зараз є доступною у 28 містах України. Країна стала третьою після Іспанії та Італії, де її запустили. Одночасно з українськими користувачами нову опцію отримали також жителі Грузії, Кенії, Кот-д'Івуару та Польщі.

Як користуватися послугою самовивозу в Glovo

Для того щоб скористатися новою опцією, користувачам потрібно оновити застосунок до останньої версії в App Store і Google Play. Зайшовши в застосунок, користувач має вибрати в меню бабл «Ресторани» або «Кава і десерти» та режим «на винос». Далі застосунок запропонує перелік доступних закладів для оформлення замовлення. Замовлення можна запланувати на конкретний час. Для користувачів послуга є безкоштовною — оплатити потрібно тільки вартість замовлення.

Quote«Запуск опції «Самовивіз» є важливим із двох причин. По-перше, це ще один спосіб знизити кількість фізичних контактів між людьми з метою безпеки в розпал епідемії. По-друге, опція є додатковою категорією доходів для наших партнерів — ми прогнозуємо збільшення замовлень на 2-5%», — заявив генеральний менеджер компанії Glovo в Україні Дмитро Расновський.

У пресслужбі також зазначили, що в майбутньому сервіс Glovo планує розширити функціонал послуги та запропонувати користувачеві на вибір два окремі меню: для доставки й для самовивозу.

Контекст. У квітні Glovo вирішив запустити в Україні свою першу «хмарну кухню», або dark kitchen, модель якої передбачає відкриття кухонних приміщень виключно для кухарів, персоналу ресторану та кур'єрів.

Подякувати 🎉