Фото: Boeing
За контрактом Boeing виплатить $62,2 млн екс-голові Деннісу Мюленбургу, який пропрацював у компанії 35 років. Він отримає виплати попри те, що був звільнений без вихідної допомоги та премії за 2019 рік, повідомили у корпорації.
«Після звільнення Денніс отримав той прибуток, який йому належала за контрактом», — йдеться у повідомленні Boeing, передає ВВС.
За підсумками 2019 року Мюленбург втратив $14,6 млн.
Новий глава Boeing Девід Келхун отримає від компанії $7 млн, якщо доб'ється повернення дозволів на польоти скандальних моделі літаків 737 Max, польоти яких заборонили після двох авіакатастроф, в яких загинули 346 чоловік.
Раніше Келхун очолював раду директорів компанії, а обов'язки глави компанії буде виконувати вже 13 січня.
Контекст. Родичам загиблих у двох катастрофах компанія виплатить по $144,5 тис. компенсації. Крім того, між родичами жертв катастроф планується пропорційно розподілити $50 млн із спеціально створеного компанією фонду.
У жовтні 2018 року Boeing 737 індонезійської компанії Lion Air впав у Яванське море. Тоді загинуло 189 чоловік. Після цього в березні 2019 року в Ефіопії розбився пасажирський літак Boeing 737 авіакомпанії Ethiopian Airlines. Він летів до Найробі, Кенія. На борту були громадяни понад 30 країн — 149 пасажирів і 8 членів екіпажу. Всі вони загинули.
Після цього багато країн, зокрема Росія, США та держави Євросоюзу, призупинили експлуатацію літаків цієї серії задля безпеки.
Наприкінці листопада минулого року авіакомпанії Boeing заборонили видавати сертифікати льотної придатності на літаки 737 MAX. Тепер їх можна отримати тільки в авіаційних держорганах країни.
Корпорація Boeing 9 січня 2020 року надала листування своїх співробітників за 2017-2018 роки. У ній вони зневажливо відгукувалися про літаки моделі 737 Max, а також про регуляторів, обговорюючи, як можна обійти їхні вимоги.
Ще одним ударом по престижу Boeing стала невдача з космічним кораблем «Старлайнер», який через технічні помилки не зміг вийти на стикувальну орбіту з Міжнародною космічною станцією.