У вівторок, 15 квітня, в системі «Прозорро.Продажі» пройшов аукціон з приватизації недобудованої дитячої уронефрологічної клініки в центрі Києва. Участь взяло 17 учасників, а в ході торгів ціна зросла у 15 разів.
Про це йдеться на сайті «Прозорро.Продажі».
Аукціон з приватизації недобудови в центрі Києва: що відомо
Стартова ціна недобудованої дитячої уронефрологічної клініки на 80 ліжок ДУ «Інститут урології імені академіка О.Ф. Возіанова НАМН України» була 7 469 304.00 грн.

В результаті торгів вона зросла до 111 001 000.00 грн — майже в 15 разів. Переможцем стало ТОВ «Згода» з Кіровоградщини, яке й запропонувало найбільшу суму.

Недобудована клініка в центрі Києва. Фото: «Прозорро.Продажі»

Недобудована клініка в центрі Києва. Фото: «Прозорро.Продажі»

Недобудована клініка в центрі Києва. Фото: «Прозорро.Продажі»



Недобудова входить до об’єктів малої приватизації. Тип торгів — трираундовий англійський аукціон. Він передбачає, що ще до початку аукціону учасники подають свої закриті цінові пропозиції.
Потенційні покупці не знають, чи є ще конкуренти, та не бачать ставки один одного. Електронна торгова система ранжує ставки учасників від найменшої до найбільшої.
Той, хто зробив найвищу (закриту) цінову пропозицію, має право останнього ходу в кожному з раундів. Це дає йому найвищі шанси на перемогу.
Для участі в аукціоні потрібно щонайменше два учасники. Однак в певних напрямах лот може викупити єдиний зареєстрований учасник за тією ціною, яку він запропонував.
Протягом трьох раундів, які тривають по 3 хвилини, учасники змагаються за лот та підвищують свої ставки. Коли аукціон завершується, вся інформація про учасників розкривається.
Нагадаємо, у квітні 2025 року єдиний майновий комплекс ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод» виставили на аукціон за 101 млн грн. Підприємство теж входило до об’єктів малої приватизації.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа
Фонд Андрія Матюхи та Good Donations: у «Охматдиті» впровадили систему Thompson