Фото: flickr
Комісія з цінних паперів і бірж США почала розслідування проти німецького виробника автомобілів, мотоциклів, двигунів і автомобілів BMW, аби з'ясувати, чи маніпулювала компанія цифрами продажів.
Про це газеті The Wall Street Journal повідомили джерела, знайомі зі станом справ.
Зокрема, автодилери нібито реєстрували автомобілі на себе. Через те транспортні засоби вважалися проданими, хоча насправді вони перебували на стоянках дилерських центрів. Це штучно збільшило обсяги продажів BMW. Варто зазначити, що за перші дев'ять місяців 2019 року компанія з Мюнхена продала понад 320 тис. автомобілів марки BMW і Mini. Ця цифра на 1,7% більше, ніж за цей же період 2018-го.
У самій компанії факт розслідування проти неї визнали, але подробиць не повідомили. Представник BMW заявив, що автовиробник співпрацюватиме з регулятором США.
Контекст. Крім BMW, комісія з цінних паперів і бірж США звернула увагу також на італійсько-американського виробника Fiat Chrysler. У вересні вона оштрафувала компанію на $40 млн за те, що Fiat Chrysler маніпулював обсягами продажів, намагаючись ввести інвесторів в оману.