Розробники проєкту Генплану столиці вирішили відмовитися від будівництва транспортних розв'язок на різних рівнях у центральній частині міста. В рамках Малої кільцевої дороги (проспект Валерія Лобановського, вулиця Олени Теліги тощо) передбачається звести їх тільки на продовженні Залізничного шосе.
Також виняток становитимуть розв'язка на площі Героїв Великої Вітчизняної війни і Предмістна правобережна розв'язка на Подільському мостовому переході.
У проєкті Генплану акцентовано увагу на розвитку громадського транспорту, зокрема швидкісного вневуличного. Передбачається, що з часом саме громадський транспорт відіграватиме провідну роль у перевезенні пасажирів.

Будівництво багаторівневих транспортних розв'язок заплановано:
- на Харківській площі;
- на перетині вулиці Бориспільської з Харківською трасою;
- на проспекті Романа Шухевича;
- на вул. Братиславській;
- на вул. Оноре де Бальзака;
- на Дарницькій площі;
- на вул. Привокзальній;
- біля станції метро «Чернігівська»;
- на проспекті Академіка Палладіна;
- на Великій окружній дорозі;
- на площі Валерія Марченка.
Додатково. Сервіс Skyscraperpage.com опублікував рейтинг міст світу за кількістю висотних будівель. Так, Київ посів восьме місце серед усіх міст і перше — серед європейських.
Київ зайняв 98-е місце в рейтингу найбільш «розумних» міст світу, опустившись за рік на шість позицій,
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також