Facebook Pixel

Багаторівневі розв'язки не будуватимуть у центральній частині Києва – проєкт Генплану

Розробники проєкту Генплану столиці вирішили відмовитися від будівництва транспортних розв'язок на різних рівнях у центральній частині міста. В рамках Малої кільцевої дороги (проспект Валерія Лобановського, вулиця Олени Теліги тощо) передбачається звести їх тільки на продовженні Залізничного шосе.

Також виняток становитимуть розв'язка на площі Героїв Великої Вітчизняної війни і Предмістна правобережна розв'язка на Подільському мостовому переході.

У проєкті Генплану акцентовано увагу на розвитку громадського транспорту, зокрема швидкісного вневуличного. Передбачається, що з часом саме громадський транспорт відіграватиме провідну роль у перевезенні пасажирів.

Будівництво багаторівневих транспортних розв'язок заплановано:

  • на Харківській площі;
  • на перетині вулиці Бориспільської з Харківською трасою;
  • на проспекті Романа Шухевича;
  • на вул. Братиславській;
  • на вул. Оноре де Бальзака;
  • на Дарницькій площі;
  • на вул. Привокзальній;
  • біля станції метро «Чернігівська»;
  • на проспекті Академіка Палладіна;
  • на Великій окружній дорозі;
  • на площі Валерія Марченка.

Додатково. Сервіс Skyscraperpage.com опублікував рейтинг міст світу за кількістю висотних будівель. Так, Київ посів восьме місце серед усіх міст і перше — серед європейських.

Київ зайняв 98-е місце в рейтингу найбільш «розумних» міст світу, опустившись за рік на шість позицій,

Подякувати 🎉