Одеське обласне відділення Антимонопольного комітету України зобов'язало великого виробника соків «Вітмарк-Україна» змінити упаковку, яка вводить в оману покупців. Про це повідомив AgroPortal.
У рішенні зазначено, що компанія розміщує на лицьовій (фронтальної) стороні упаковок написи «Вишня», «Персик», «Слива», «Айва», «Груша» і зображення відповідних плодів, а написи типу «Вишневий нектар неосвітлений пастеризований» та ін. — на бічній стороні. Це може ввести в оману споживачів та вплинути на бажання придбати саме цей товар.
Крім того, в результаті дослідження встановлено, що, крім відповідних плодів, до складу продукції входить яблучне пюре та концентрований сік чорноплідної горобини (за масою — близько третини всієї плодової частини). Унаслідок цього споживач отримує продукт з іншими поживними або смаковими властивостями, ніж заявлено на його упаковці.
Комітет надав компанії рекомендації щодо зміни оформлення упаковок.
25 жовтня АМКУ проаналізував стан роботи нового енергоринку (працює вже чотири місяці) і направив обов'язкові для розгляду рекомендації ключовим гравцям.
24 жовтня АМКУ схвалив продаж «Vodafone Україна» азербайджанському оператору Bakcell.
15 жовтня АМКУ оштрафував компанії «Корум Україна» на 53 млн грн і «Гірничі Машини» на 3,3 млн грн. Санкції накладені за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, вчинені під час участі у трьох процедурах публічних закупівель.