Антимонопольний комітет (АМКУ) виявив, що Мінінфраструктури затвердило портові збори без наявності методики розрахунку та економічного обґрунтування. Про це повідомляє пресслужба відомства.
Розслідування розпочалося за заявою сільськогосподарського підприємства «Нібулон» щодо встановлених міністерством ставок портових зборів та знижок.
Розміри портових зборів повинні встановлюватися відповідно до затвердженої методики, а кошти з них повинні спрямовуватися виключно для утримання відповідних споруд.

Так, згідно з рішенням АМКУ, Мінінфраструктури має протягом чотирьох місяців затвердити недискримінаційну методику розрахунку розмірів портових зборів.
Контекст. У вересні 2019 року уряд оголосив про старт конкурсів пілотних проєктів концесій у портовій галузі. Основним завданням проєктів було залучення міжнародних практик та технологій у діяльність українських портів. Очікувалося, що інвестиції складуть 17,3 млрд грн для порту «Ольвія» та 1,4 млрд – для порту «Херсон».
Згодом, 4 лютого, Шостий апеляційний адмінсуд Києва заблокував концесію морського порту «Херсон».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!