Міністерство інфраструктури України розпочало пошук компаній, які отримають в концесію майно та управління державними «Херсонським морським торговельним портом» і портом «Ольвія».
Оголошення про старт конкурсів опубліковане в газеті «Урядовий кур'єр» за 12 вересня, передає «Інтерфакс-Україна».
У претендентів є 60 днів, щоб подати заявки на участь. Загалом на проведення конкурсу та визначення переможця законодавство відводить трохи більше, ніж три місяці. Таким чином, концесіонери повинні бути оголошені вже до кінця 2019 року.

Для «Ольвії» концесія надається на 35 років, для Херсонського порту – на 30 років.
Основне завдання двох пілотних проєктів — залучити міжнародні практики і технології в українські порти. Очікується, що інвестиції складуть 17,3 млрд. грн. для «Ольвії» і 1,4 млрд. грн. для херсонського порту. Кошти підуть пореважно на оновлення інфраструктури портів та їхній розвиток.
Так, в «Ольвії» протягом перших трьох років планується побудувати новий зерновий термінал потужністю 2 млн тонн/рік (інвестиції 1,6 млрд. грн.).
Зацікавленість у концесії держстивідорів в портах «Ольвія» та «Херсон» раніше виявили понад 25 українських та зарубіжних компаній з США, Китаю, Франції, Швейцарії, Великобританії, Японії, Туреччини, Катару та Кореї. Зокрема, один з найбільших українських агрохолдингів «Нібулон» заявляв про зацікавленість інвестувати в Херсонський порт.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні