Мобільний оператор lifecell «домальовує» в рекламі послуг мобільного Інтернету четвертого покоління стандарт 4.5G і таким чином, вводить в оману споживачів. Про це заявили в Антимонопольному комітеті (АМКУ).
Комітет також зобов’язав оператора вказувати наявний зараз стандарт 4G та відзвітувати про це протягом 30 днів.
«Припинити поширення у рекламі відомостей щодо надання послуг мобільного Інтернету четвертого покоління у стандарті 4.5G. Інформування споживачів щодо послуг мобільного Інтернету четвертого покоління здійснювати у спосіб, що не вводитиме в оману споживачів», — йдеться у повідомлені.
З 1 липня 2018 року lifecell заявив про запуск високошвидкісного мобільного інтернету за технологією 4,5G в діапазоні 1800 МГц.
Того ж самого місяця АМКУ розпочав перевірку щодо реклами послуг 4G інтернету з позначенням 4,5G.
У грудні АМКУ рекомендував lifecell, «Київстару» та «Vodafone Україна» утриматися від неправдивої реклами 3G.
У квітні 2019-го комітет закрив справу проти трьох мобільних операторів — «Київстару», «Vodafone Україна» та lifecell, – порушену за фактами недобросовісної реклами.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні