Антимонопольний комітет (АМКУ) зобов'язав туристичних операторів протягом 10 днів змінити дані на сайтах. Відтепер вони змушені вказувати ціни на тури у гривні.
Про це повідомив у Facebook керівник Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету Олексій Хмельницький.

Розслідування комітету показало, що реклама турів у доларах вводить клієнтів в оману через «власний курс валют» у туроператорів. Саме тому АМКУ надав обов'язкову до розгляду рекомендацію, за якою реклама турів повинна мати точні та чесні ціни у гривнях.
Якщо вимоги комітету будуть порушені, на туроператорів чекає штраф.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Favbet Foundation у 2025 році: Андрій Матюха про роботу фонду та системну благодійність