Державне підприємство «Агенція оборонних закупівель» Міністерства оборони оголосила в системі Prozorro відбір постачальників для закупівлі 154 позашляховиків типу Pick-Up для українських військових.
Про це повідомляє пресслужба Міністерства оборони.
Зазначається, що очікувана вартість – 206,5 млн грн (з ПДВ). Пікапи мають доставити впродовж 90 календарних днів з дати підписання додаткової угоди про взяття бюджетних зобов’язань.
«Це лише початок масштабної роботи із постачання Збройним силам України вкрай необхідних пікапів. Закупівля цих автомобілів дуже важлива, щоб забезпечити потреби військових в сучасній техніці та їх бойовій готовності», – запевнив заступник міністра оборони України Дмитро Кліменков.
Закупівля відбуватиметься через спеціальну рамкову угоду, яка дозволить у конкурентний спосіб закуповувати техніку, не розголошуючи для загального доступу чутливу інформацію.
«Зараз «Агенція оборонних закупівель» працює над підготовкою прямих угод з виробниками пікапів. Водночас працюємо з Міноборони та народними депутатами над змінами в законодавстві, які дозволять нам укладати такі контракти», – зазначила директор «Агенції оборонних закупівель» Марина Безрукова.
Основні вимоги для технічної характеристики автомобілів Pick-Up
Автомобілі типу Pick-Up повинні бути повнопривідними з колісною формулою 4х4 та вантажопідйомністю не менше 0,8 тонни, із можливістю буксирування причепу повною масою не менше 0,85 тонни.
Пікапи мають бути із дизельними двигунами з питомою потужністю не менше 136 кінських сил і відповідністю екологічним нормам не нижче рівня «ЄВРО-2».
Також є вимоги до кузова: він повинен бути металевий з можливістю розмістити в ньому не менше чотирьох людей особового складу, а також забезпечувати можливість монтажу додаткового обладнання під озброєння.
Раніше повідомляв, що «Агенція оборонних закупівель» Міністерства оборони вперше через Prozorro замовить 20 тис. дронів. Загальна вартість БПЛА майже 3 млрд грн без ПДВ.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!