«Київстар» повністю відновив роботу сервісів, які постраждали внаслідок кібератаки. Про це повідомила пресслужба оператора.
«Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Знаємо, як важливо зателефонувати рідним на свята. Тому наші фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все полагодити», — говориться у повідомленні.
Також «Київстар» скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів та виділяє 100 млн грн на потреби ЗСУ.
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 01.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 01.01 по 31.01.
Більш детальна інформація — за посиланням.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Теги
Читайте також
ТОП-5 Новин
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
новини компанії
ТОП-5 Новин
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!
інформаційна підтримка