Apple витратила понад $6 млрд на виробництво оригінальних шоу та фільмів напередодні запуску свого стримінгового сервісу, який буде конкурувати з Netflix, Disney та AT&T. Спочатку на перший рік виробництва оригінального контенту техногігант виділив $1 млрд.
Про це виданню Financial Times повідомили джерела, знайомі з ситуацією.
Мільярди доларів пішли на так зване «Ранкове шоу», в якому беруть участь Дженніфер Еністон, Різ Візерспун та Стів Карелл. Епізод цього шоу коштує дорожче, аніж епізод серіалу «Гра престолів», ціна якого в останньому сезоні шоу становила близько $15 млн.

Також для сервісу розробляється науково-фантастична драма «Зір», головну роль в якій виконує зірка «Аквамену» Джейсон Момоа. Крім цього, Apple анонсувала нові епізоди серіалу «Дивовижні історії» Стівена Спілберга, дитяче шоу від творців «Вулиці Сезам», музичний серіал, продюсер якого – Джей Джей Абрамс, а також шоу від Опри Вінфрі.
За даними джерел, Apple хоче запустити стримінговый сервіс протягом наступних двох місяців, випередивши свого конкурента — компанію Disney. Остання планує запустити сервіс Disney Plus у листопаді.
Вартість передплати поки що не розголошується. Новий контент буде додаватися щомісяця після того, як послуга запрацює у понад 100 країнах.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також