Судячи зі статистики первинних реєстрацій улітку, ринок не просто вийшов на доковідний рівень — він повернувся до довоєнних обсягів. У серпні наші співвітчизники придбали 9825 нових легкових автомобілів — востаннє стільки в Україні купували в лютому 2014 року. Так що можна говорити про новий посткризовий рекорд реалізацій. Порівняно з липнем минулого року дилери відвантажили на 16% більше.
У трійці лідерів — традиційно без змін. Завдяки абсолютному бестселеру червня Toyota RAV4 (659 реєстрацій) японський бренд залишився першим, хоча за кількістю продажів програв своєму одвічному конкуренту Renault (+ 19% проти + 33%). Тільки завдяки Kia Sportage, до недавнього часу найпопулярнішого авто України, досі дозволяє Kia залишатися в топ-3. Але відставання в кількісному вираженні більш ніж значне — 810 реалізованих автомобілів проти 1552 шт. у Toyota і 1317 шт. у Renault.

Найбільші несподіванки — в преміум-сегменті. Audi, що перманентно програвав не тільки Mercedes і BMW, а й Lexus, зумів збільшити продажі відразу на 86%. І заробив титул «прорив року».
За підсумками перших семи місяців в Україні було зафіксовано 58,4 тис. реалізацій нових легкових автомобілів, що десь на третину більше, ніж роком раніше.
Всього ж за місяць українці придбали майже 150 тис. легкових авто. З них нових автомобілів — менша частина. Більше половини (82 тис.) припали на внутрішні перепродажі, другим за величиною сегментом (58 тис.) стали «євробляхи» та інший секонд-хенд.

Автомобільний ринок України в червні. Таблиця: AUTO-Consulting
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
На столичному готелі «Україна» з’явилась арт-інсталяція, присвячена українським піхотинцям