Верховна Рада 31 жовтня прийняла в цілому закон про анбандлінг, необхідний для відділення від «Нафтогазу» незалежного оператора газотранспортної системи.
Закон про анбандлінг — вкрай важливий закон, тому що без нього не буде розділення «Нафтогазу» і створення незалежного оператора газотранспортної системи, з яким «Газпром» може укласти контракт.
Це один з ключових елементів реформи нашої газотранспортної системи та процесу трансформування її у відповідність до європейських правил.
Водночас на позицію росіян у переговорах щодо транзиту прийняття цього законопроєкту навряд чи вплине. Їм просто потрібен офіційний оператор для підписання такого договору – їх не хвилює, як його створять та як він буде називатися.
Це наша внутрішня робота і наші зобов'язання перед Європою. Звичайно, могли б виникнути проблеми, якби парламентарі не прийняли цей закон до 1 листопада. Але це внутрішнє питання, а не зовнішнє, і до переговорів щодо транзиту воно має непряме відношення.
Контекст
- 18 жовтня Верховна Рада прийняла законопроєкт №2239-1 (або закон про анбандлінг) за основу.
- Прем'єр Олексій Гончарук заявляв, що в цілому проєкт закону треба прийняти до 1 листопада, щоб до кінця року завершити процедуру сертифікації незалежного оператора ГТС.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Маркетинг для нішевих транспортних стартапів: що працює і як це використав у кейсі Netpeak