Facebook Pixel

Відпочинок трансформується: які готелі цікаві туристам зараз?

Яна Кузнецова
СЕО Ribas Invest, комерційна директорка NUMO Development

Готельний бізнес в Україні продовжує розвиватися, також зростає попит на туристичні послуги, а інновації й особливі концепції стають ключовими факторами успіху. Згідно з нашою експертизою, серед форматів, що будуть актуальними на ринку дохідної нерухомості найближчими роками, варто виділити оздоровчі комплекси, котеджні містечка, глемпінги та готелі з унікальною концепцією.

Відпочинок плюс оздоровлення

Опитування українців щодо відпочинку в Україні, проведене дослідницькою компанією Gradus для Ribas Hotels Group, показує, що все більше українців віддають перевагу активному відпочинку та здоровому способу життя. У нових готелях, які з'являються, вже враховують індивідуальні особливості, стан гостей та їхнє здоров'я. Наприклад, у номерах можна знайти лікувальний чай та якісну воду. У них спостерігається певна ритуальність у ставленні до здоров'я.

Туристи обирають різні напрямки для відпочинку в комплексах із подібним форматом, залежно від своїх додаткових потреб. Наприклад, в Одесі основним магнітом є море. А в Карпатах, що зараз активно розвиваються, зимою головною розвагою є лижі. Влітку тут можна купатися в озерах і річках, а також насолоджуватися природою, ходити по гриби чи просто відпочивати.

Курорт Поляна Закарпатської області відзначається природою, там є багато мінеральних джерел, таких як Поляна Квасова. Якщо раніше це було місцем переважно для людей похилого віку, то зараз тут відпочиває і молодь віком від 20 до 30 років, що дбає про своє здоров'я.

Тренд на створення концепцій та умов для гостей, які цінують своє здоров'я, стає все більш популярним та очікується його подальше зростання.

Котеджні містечка

Котеджні містечка користуються все більшим попитом серед українців, оскільки вони поєднують у собі зручності приватного будинку із повноцінною інфраструктурою, подібною до тієї, що пропонується в готелях. Крім того, вони часто розташовані у тихих місцях, оточених природою.

Вирушаючи до Карпат у котеджне містечко, люди можуть відчути себе більш усамітненими і зануритися у природу, особливо у місцях, таких як селище Микуличин (Івано-Франківська область). Натомість Буковель навпаки пропонує постійний рух і динаміку, що ідеально для тих гостей, що шукають активний та енергійний відпочинок.

Глемпінги

Глемпінг – це один із напрямів екотуризму, який являє собою відпочинок на природі у спеціальних наметах із елементами зручностей готелю: ліжко, меблі, кухня, душ, санвузол. Глемпінг не можна порівняти ані зі звичними кемпінгами, ані з класичними готелями, яких в Україні вдосталь. Це щось нове й унікальне.

Це наступний рівень після відпочинку в котеджі. Глемпінги створені для тих, хто прагне повноцінного занурення в себе та природу. Хоч це і не масштабна забудова, але в глемпах врахована кожна дрібниця, щоб забезпечити затишок.

Такі об’єкти зазвичай розташовують у мальовничих районах, де можна насолоджуватися простором та тишею на природі. Вони дають можливість позбутися стресу та метушні міського життя. У цих місцях можна насолоджуватися своєю приватністю в поєднанні з інфраструктурою та комфортом, а також зробити гарні фото, адже це неповторна інста-локація.

Формування концепції готелю

Сучасний підхід до створення готелю відрізняється від традиційного. Вже неактуально будувати заклад з набором стандартних послуг, таких як ресторан, SPA та фітнес-клуб. Сьогодні готелі виходять на ринок з унікальними концепціями, що створює нові можливості для конкуренції. Кожен об’єкт вже не просто пропонує послуги, але й має власну ідеологію.

Ключовими питаннями гостей стають: Яка концепція вашого готелю? Який рівень інфраструктури ви пропонуєте? Що можна робити під час перебування в готелі? Які можливості SPA?

Це тренд на формування особливих готелів. Кожен новий заклад повинен мати унікальну атмосферу, яка втілюється через детально пропрацьовану концепцію. Тепер подорож до готелю для гостя – це не лише перебування у будівлі, але й спілкування з його ідеєю, вибір того, що він пропонує, та взаємодія з цим.

Перспективи для інвестицій у дохідну нерухомість в Україні

Попри те, що деякі гравці ринку готельної нерухомості говорять про його перенасичення, сектор продовжує активно розвиватися. Оцінювати перенасиченість варто на основі поточного стану, обсягу та потенціалу ринку та туризму. Нині ж ринок перебуває у фазі активного розвитку, і важливо розуміти, що поява нових об'єктів не завжди призводить до зникнення старих. З часом готелі старого типу втратять конкурентоспроможність на користь нових форматів.

Щодо чинників, що впливатимуть на інвестиційний потік у дохідну нерухомість України, важливим є розвиток внутрішнього туризму. Українці все більше шукають можливості для відпочинку всередині країни, особливо в Карпатах. Водночас світовий досвід показує, що країни, що пережили війни, можуть стати популярними туристичними напрямками, що може вказувати про розвиток зовнішнього туризму України після закінчення війни.

Крім того, наша країна пропонує якісний сервіс за доступну ціну для іноземних туристів. Наш менталітет, культура та кухня приваблюють мандрівників, які шукають нові враження. І створення різноманітних готельних проєктів, які відповідають потребам гостей різних сегментів, дозволяє привернути увагу широкого кола клієнтів.

Інвестування в дохідну нерухомість має перспективи через постійний розвиток інфраструктури та проєктів, що залучають туристів. Правильний вибір об’єкта, який підтримується фахівцями галузі та відповідає потребам ринку, є важливою умовою успішної інвестиції.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]