Значна частина населення України позитивно ставиться до ідеї відпочинку під час війни і розглядає його як можливість переключитися від постійного стресу.

Про це йдеться в аналітичному звіті щодо вивчення загального ставлення українців до відпочинку в умовах війни, який українська дослідницька компанія Gradus підготувала з готельним оператором Ribas Hotels Group. Загалом в опитування взяла участь 471 людина віком 18-55 років, які проживають в Україні у містах 50К+, мають дохід середній та вище.
«Зокрема, наше дослідження показало, що близько 70-75% українців сприймають відпочинок як спокійний період, базований на прогулянках, оздоровленні, медитації та інших аспектах. Зараз спостерігається високий рівень позитивного ставлення до цього типу відпочинку», – зауважив Андрій Маренчук, СОО Ribas Hotels Group.
Варто зауважити, що більшість респондентів мають позитивне ставлення до відпочинку під час воєнного стану: 78% мають позитивне ставлення відпочинку в Україні поза межами дому; 56% мають позитивне ставлення до відпочинку за кордоном.
Згідно з дослідженням, 77% респондентів мали відпустку за останні 3 роки. 88% – не відмовляються від розгляду мати відпустку, якби була така можливість. Серед тих, хто мав відпустку за останні 3 роки: 49% відпочивали тільки в Україні, 46% – як в Україні, так і за кордоном.
«Одним з цікавих аспектів дослідження було вивчення того, як змінилися критерії обраного відпочинку під час війни. Виявлено, що українці зараз виявляють інтерес до нового напрямку відпочинку за кордоном, особливо в Польщі. Зараз це стає конкурентним ринком для відпочинку в Україні, особливо в зимовий період», – прокоментував Артур Лупашко, засновник Ribas Hotels Group.
Велика кількість українців, а особливо ті, які перебувають за кордоном через війну, розглядають відпочинок як компромісне рішення, яке поєднує зустрічі з друзями та родиною та можливість відкриття нових місць.
Можна зазначити, що в умовах війни українці залишаються активними в подорожах, шукають нові форми відпочинку та виявляють інтерес до відкриття нових локацій, особливо за кордоном.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!