Продавці нерухомості давно використовують соціальні мережі. Вони часто використовують попмузику, неоднозначні жарти та нетрадиційні коментарі («Ця кухня мене збуджує»), щоб виділитися серед відеороликів, що обіцяють ідеальні будинки. Тільки в TikTok 5,3 млн постів нині містять хештег #RealEstate. Платформа повідомила про зростання кількості таких постів на 40% за перші два місяці 2024 року порівняно з тим же періодом 2023 року, пише Bloomberg.
Одним із учасників цього зростання є Сезар Гутьєррес, який працює в штаті Техас. За наполяганням дружини він змінив сценарії своїх шаблонних роликів і надав особливого відтінку іспаномовному гумору. Тепер його формат casas mamalonas, який приблизно перекладається як круті будинки, надійно набирає сотні тисяч переглядів.
У нещодавньому відео Гутьєррес показав довгу вітальню в будинку з трьома спальнями, вартість якого становить 369 тисяч доларів. «Коли ви купите будинок, у вас більше не буде грошей на меблі», — пожартував він іспанською. Проробивши перед камерою ряд фізичних вправ, він запропонував використовувати приміщення як фітнес-центр: «Безкоштовне членство в домашньому спортзалі». За його словами, він отримав близько 60 потенційних клієнтів, 9 контрактів та 12 очікуваних оголошень від TikTok після того, як у лютому змінив свій підхід до реклами.
Відео в соцмережах задовольняють природне бажання людей цікавитись тим, як живуть інші. TikTok, LinkedIn, Instagram і Facebook найчастіше вказують у відповідних пошукових запитах, сказав Пінар Йілдірім, доцент кафедри маркетингу та економіки Уортонської школи Пенсільванського університету.
Реклама нерухомості в TikTok (відео)
«Читати про будинок не так цікаво, як прогулятися ним, — каже Йілдірім. — Агенти нерухомості можуть зрозуміти, що саме тут люди черпають натхнення, і перемістити більше своїх маркетингових зусиль на ці платформи».
Згідно з опитуванням Pew Research Center, проведеним минулого року, кожен третій дорослий у США користується TikTok. Платформу використовують 62% людей віком від 18 до 29 років порівняно з лише 10% серед людей віком 65 років та старших. Це робить TikTok гарним місцем для спілкування з потенційними покупцями, які вперше купують житло.
Не кожному потрібно бути коміком, аби успішно просувати свої оголошення. Часто гарне відео та заспокійлива фонова музика роблять свою справу фактично самі.
Однак відео в соцмережах знаходиться під владою алгоритмів, тому немає жодної гарантії, що цільова аудиторія побачить його. До того ж зараз TikTok, що належить китайській ByteDance, знову перебуває під тиском влади США, яка хоче його або заборонити, або змусити змінити власника.
Реклама нерухомості в TikTok (відео)
В опитуванні, проведеному Національною асоціацією рієлторів у жовтні минулого року, 15% із 2600 респондентів заявили, що використовують TikTok як бізнес-інструмент, порівняно з 5% у 2021 році. За 12 місяців до опитування 2023 року соціальні мережі були головним джерелом якісних лідів (людей, які якось відреагували дією на рекламу. — ) для 54% респондентів.
Бред Скотт, агент нерухомості з Сан-Антоніо, почав рекламуватися в Instagram чотири роки тому, але його перші відео не принесли тих результатів, яких він прагнув.
«Це був пересічний контент, — каже Скотт про свої ранні роботи. — У найкращому разі — тисяча переглядів. Без обличчя перед камерою, без особистості мало що виходило».
Коли Скотт змінив підхід, його відео почали ставати вірусними. 27 січня цього року він опублікував перший «агресивний» домашній тур. Зараз він має понад 115 тис. підписників у TikTok, а його кліпи збирають десятки тисяч переглядів. Його популярність навіть призвела до появи нового джерела для заробітку: він почав брати по 250 доларів за консультацію, щоб допомогти іншим агентам створювати власні відеоролики.
Енді Кларік, який працює в Нью-Йорку, спирається на власну команду, яка допомагає агентам створювати контент для їх оголошень. Студія виробляє близько 125 одиниць соціального контенту на місяць, і кожне четверте відео призначене для TikTok.
Хоча агенти нерухомості можуть використовувати інструменти таргетування реклами, щоб донести відео до цільової аудиторії, іноді використання більш широкого охоплення окупається. Так, Кларик регулярно демонструє оголошення для всіх своїх 237 тисяч підписників TikTok.
«У більшості випадків перша взаємодія з моїми потенційними клієнтами походить від дітей, асистента, домробітниці чи когось ще, – каже Кларик. – І це відкриває багато можливостей».