Логічним продовженням розширення бізнесу може бути не тільки відкриття вами наступної точки, але й перехід фірми на рейки франчайзингу.
В інтерв'ю Андрій Кривонос, голова директорату Асоціації франчайзингу, розповів, коли варто задуматись про відкриття франшизи вашого проєкту.

Читайте також:
Найперспективніші напрями франшиз в Україні під час війни
Коли час думати про створення франшизи
Андрій Кривонос зазначає, що про майбутнє відкриття франшизи було вкрай корисно думати ще під час відкриття, скажімо, першого ресторану.
«Фішка франшизи полягає в тому, що все, що ви робите, ви документуєте, тобто ви виписуєте всі алгоритми. Можливо, на цьому етапі мало хто думає, що далі буде франшиза. Але вже коли пішов другий, третій (ресторан. –
), записуйте все», – рекомендує він.
Це може стати вже вашим керівництвом (handbook) для франшизи.
Індикатором, що точно варто задуматись про франшизу, Кривонос називає, коли до вас як до власника бізнесу звертається сусід, кум, товариш, хтось із питанням:«Як зробити такий же бізнес, як у тебе».
Чому невеликі міста – найперспективніші для франчайзингу (відео)
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Читайте також
ТОП-5 Новин
ТОП-5 Новин