Як зміниться український McDonald’s за нового директора

Фото: FB mcdonald's (Україна)

Ресторани Mc Donald’s в усьому світі переживають трансформацію. Традиційний формат, що протримався майже без змін 80 років, відходить у минуле. У закладах мережі з’явилися офіціанти, елементи штучного інтелекту. Та й сама компанія перетворюється на IT-інвестора. Що чекає на українські ресторани McDonald’s, розповіла The Page нова генеральна директорка мережі Юлія Бадрітдінова.

Що зміниться найближчим часом:

  • Частка українських продуктів збільшиться. Зараз вони складають приблизно 70%. Салати, соуси, молоко, м’ясо закуповуються у вітчизняних виробників. Всі булочки для бургерів виробляються у Дніпропетровську. Імпортуються кава, картопля. Остання постачається з одного з найбільших у Європі заводу у Польщі. Проте компанія шукає аналогічних українських виробників.
  • Більше жінок у керівництві. Mc Donald ’s цього року взяв зобов’язання, що за 3 роки жінок на керівних посадах стане більше, аніж в середньому по індустрії.
  • Офіціанти будуть в усіх закладах. Вони з’явилися в українських ресторанах мережі у 2018-му. Офіціанти приносять їжу тим, хто її замовив на електронному табло та взяв табличку з номером. Таким чином немає потреби стояти у черзі. Усього в нашій країні така система зараз діє у 23х- точках з 88. Але ухвалено рішення поширити цю практику на всі заклади мережі.
  • Штучний інтелект формуватиме меню. Компанія використовує технологію інтуїтивних рішень. Меню підлашовуватиметься під погоду, локацію, під час доби. Наприклад, ввечері на МакДрайві пропонуватимуть каву з перекусом, в обідній час – повноцінне меню. Зараз система проходить тестування у США, біля штаб-квартири в Чикаго. Найближчим часом її розповсюдять на всі ринки.
  • Електронні кіоски самообслуговування з’являться у всіх ресторанах. Завдяки ним можна самостійно замовити їжу та підібрати інгредієнти за власним бажанням. Оплата здійснюється карткою або готівкою на касі. Проте поки що традиційний спосіб замовлення переважає.

Читати на The Page