Ресторани Mc Donald’s в усьому світі переживають трансформацію. Традиційний формат, що протримався майже без змін 80 років, відходить у минуле. У закладах мережі з’явилися офіціанти, елементи штучного інтелекту. Та й сама компанія перетворюється на IT-інвестора. Що чекає на українські ресторани McDonald’s, розповіла нова генеральна директорка мережі Юлія Бадрітдінова.
Що зміниться найближчим часом:
- Частка українських продуктів збільшиться. Зараз вони складають приблизно 70%. Салати, соуси, молоко, м’ясо закуповуються у вітчизняних виробників. Всі булочки для бургерів виробляються у Дніпропетровську. Імпортуються кава, картопля. Остання постачається з одного з найбільших у Європі заводу у Польщі. Проте компанія шукає аналогічних українських виробників.
- Більше жінок у керівництві. Mc Donald ’s цього року взяв зобов’язання, що за 3 роки жінок на керівних посадах стане більше, аніж в середньому по індустрії.
- Офіціанти будуть в усіх закладах. Вони з’явилися в українських ресторанах мережі у 2018-му. Офіціанти приносять їжу тим, хто її замовив на електронному табло та взяв табличку з номером. Таким чином немає потреби стояти у черзі. Усього в нашій країні така система зараз діє у 23х- точках з 88. Але ухвалено рішення поширити цю практику на всі заклади мережі.
- Штучний інтелект формуватиме меню. Компанія використовує технологію інтуїтивних рішень. Меню підлашовуватиметься під погоду, локацію, під час доби. Наприклад, ввечері на МакДрайві пропонуватимуть каву з перекусом, в обідній час – повноцінне меню. Зараз система проходить тестування у США, біля штаб-квартири в Чикаго. Найближчим часом її розповсюдять на всі ринки.
- Електронні кіоски самообслуговування з’являться у всіх ресторанах. Завдяки ним можна самостійно замовити їжу та підібрати інгредієнти за власним бажанням. Оплата здійснюється карткою або готівкою на касі. Проте поки що традиційний спосіб замовлення переважає.
