Південнокорейський виробник електроніки і побутової техніки — LG Electronics — витратить на виробництво OLED-дисплеїв $2,5 млрд. Про це повідомила компанія, передає Reuters.
Причина — велика конкуренція серед виробників таких дисплеїв у Китаї. Вони продовжують падати в ціні і стають все більш популярними серед клієнтів. Експерти прогнозують зростання продажів OLED-телевізорів у Китаї до 800 тис. щорічно.
LG хоче зайняти лідируючу позицію на ринку, незважаючи на фінансові труднощі.
Контекст
- У середині весни 2019-го компанія повідомила про економічно нестабільний рік. Тоді вона перестала розробляти смартфони через низькі показники продажів.
- У червні LG почала продавати перший у світі 8К OLED-телевізор.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Теги