За тиждень карантину попит на кур'єрську доставку зріс з 15% до 28%, повідомили у пресслужбі маркетплейсу Kasta. Таку ж тенденцію помітили і в Rozetka, але наскільки суттєвим є зростання, не повідомили.
Доставку кур'єрами також частіше почали замовляти в «Новій Пошті». «Відчуваємо поступове зростання попиту на доставку кур'єрами та до поштоматів, особливо в Києві», — розповіли у пресслужбі компанії.
У її конкурента — «Укрпошти» — кількість замовлень такої послуги залишилася приблизно на докарантинному рівні, але змінилася суть замовлень. У поштовій службі зазначили, що кур’єри почали частіше доставляти побутові товари та замовлення з онлайн-магазинів.
Керівник відділу маркетингу сервісу з пошуку підробітку Kabanchik.ua, який входить до групи компаній EVO, Ольга Сорока повідомила, що попит на послуги кур'єрів за місяць зріс на 12%.
Вона також зауважила, що зросла кількість бажаючих знайти підробіток. Так, у березні на сервісі зареєструвалося на 25% більше людей, ніж минулого місяця.
HR-експерт сайту rabota.ua Тетяна Пашкіна відмовилася коментувати, що відбувається з попитом на роботу кур'єром, пояснивши це тим, що місяць ще не закінчився.
Раніше інтернет-супермаркет Rozetka оголосив, що набирає в штат операторів, кур'єрів та експедиторів. Свої потужності з доставки посилює і «Нова Пошта», яка почала шукати 2 тис. кур'єрів по всій Україні.
«Ми шукаємо кур'єрів на власних авто, для роботи на авто компанії, на електроскутерах, а також піших кур'єрів», — додали у пресслужбі.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також