Американська компанія Uber у другому кварталі 2019 року отримала рекордні $5,2 млрд збитків. Вони зросли уп'ятеро, як порівняти з попереднім кварталом, йдеться у звітності компанії.
Зростання втрат компанія пояснює витратами, пов'язаними з IPO — вони склали $3,9 млрд. Ще майже $300 млн Uber витратила на премії водіям у зв'язку з розміщенням.
Крім цього, виручка компанії у річному вимірі знизилася на 24% у Латинській Америці. Цей регіон був джерелом сильного зростання для компанії, пише The Wall Street Journal.

Загалом виручка сервісу становить $3,2 млрд (+14%).
Наголошується, що кількість броньованих поїздок за допомогою сервісу збільшилась на 31%, як порівняти з аналогічним періодом минулого року. Загальна вартість усіх здійснених за три місяці поїздок склала $15,7 млрд.

Звітність Uber. Фото: investor.uber.com
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також