Facebook Pixel

Великі плани та нерозуміння трендів. Топ помилок, які допускають стартапери

Топ помилок, які допускають стартапери та поради для них. Фото: unsplash / Slidebean

Топ помилок, які допускають стартапери та поради для них. Фото: unsplash / Slidebean

Найпоширенішими помилками, які припускаються стартапери є: неекспертність у напрямі, яким вони займаються; великі, комплексні плани, у яких відсутня простота; нерозуміння трендів. Про це в інтерв'ю The Page розповіла Вікторія Тігіпко — засновник та керуючий партнер венчурного фонду TA Ventures, засновник клубу приватних інвесторів iClub і голова Наглядової ради Ukrainian Startup Fund.

Топ помилок, які допускають стартапери:

  • найпоширеніша помилка, на думку Тігіпко, — це коли неексперти в якомусь напрямку намагаються ним займатися.
  • Великі, комплексні плани. За її словами, це погано, оскільки складні та заплутані ідеї та відсутність простоти для користувача найчастіше не увінчаються успіхом. Це пов'язано з тим, що людям необхідне просте вирішення їхньої проблеми.
  • Ще однією помилкою, яка часто зустрічається, є нерозуміння трендів — часто стартапери не мають свого погляду на те, що буде актуально через 10 років.

Тігіпко також заявила, що у стартапах важливо підбирати сильну команду та чітко розуміти стратегію експансії територіями.

Telegram Logo

«Дуже важливо, щоб презентація була чітка, ясна та підтверджувалася певними дослідженнями та дослідженнями на територіях, де працює компанія. Дуже важливою є прозорість, чітке розуміння проблематики, з якою потрібно працювати. Тому що завдання стартапу – вирішувати проблему за її наявності, миттєво з нею справлятися і швидко озвучувати її вузькому колу своїх інвесторів для того, щоб отримати адекватну допомогу, яка часто відсутня».

Вікторія Тігіпко

Вікторія Тігіпко

голова наглядової ради Українського фонду стартапів, засновниця і керівна партнерка венчурного фонду TA Ventures

Також вона додала, що для стартаперів важливо проводити підготовчу роботу, постійно спілкуватися з підприємцями та інвесторами, які займаються тим самим напрямком або хоча б у тому самому спектрі роботи стартапу та самоосвіти.

Quote«Також важливо не зациклюватися на одній тематиці, а жити в широкому спектрі, оскільки різні напрями дають найкращий результат для стартапу», — додає вона.

Контекст Раніше The Page пояснювало, як створити свій бізнес-стартап в IT.

Коментарі

Всі новини