Facebook Pixel

Україні потрібен Сем. Як тінейджер продав стартап за мільйон доларів

Юлія Новік
СЕО L361on, директор інвестиційної компанії CYFRD
Фото: Free-Photos / Pixabay

Фото: Free-Photos / Pixabay

Як повідомляє Tech Asia, 15-річний Сем Річардс з Австралії продав свій стартап за 1 млн австралійських доларів (або майже за 740 тис. американських доларів) сінгапурській компанії Una Brands. Сем не вундеркінд — він типовий представник покоління Z, сучасної молоді, яка зовсім скоро змінить світ до невпізнанності. Україна не стане винятком.

Уже за рік стартап Сема з виготовлення стійкої до ударів та придатної до повторного використання тари для напоїв вийшов на окупність. Свої товари юний підприємець продавав через Amazon і рік потому вже успішно продав стартап. Представник Una Brands зазначив, що це були одні з найскладніших переговорів: юнак поводився як досвідчений ділок, але в підсумку кожен залишився задоволений угодою. На що ж витратить гроші Сем? За його словами, він придбає новий комплект навушників, годинник і автомобіль Tesla, а ще він хоче переїхати до Сінгапура та здобути гарну освіту.

Чому я називаю цей випадок типовим? Наприкінці 2020 року американський молодіжний журнал VICE опублікував спецпроєкт, у якому редактори показали характерні риси зумерів (молоде покоління, народжене в період із 1997 по 2007 роки). Їхні цінності — це свобода, дух стартапу для розвитку успішної кар'єри, раціоналізм, соціальна місія та бажання мати якісну освіту.

Telegram Logo

Повернемося до 15-річного Сема Річардса, без чверті мільйонера із Сіднея. Його стартап був пов'язаний із товарами, виготовленими з екологічної сировини. Він уже має намір використати отриманий дохід на придбання матеріальних благ і на свою подальшу освіту. Усе вкладається в загальну картинку VICE.

Така специфічність молодого покоління створює ментальні бар'єри між ним та корпоративним бізнесом, який здебільшого поки що зосереджений у руках покоління X і Y (віком від 30 до 50 років). До 2025 року відбудеться перерозподіл ринку праці і частка зумерів становитиме близько 30% від усіх працездатних співробітників.

Ключ до розуміння таких хлопців, як Сем Річардс, — велика популярність нішевих спільнот, до яких тяжіють представники нового покоління. Саме спільноти в гібридному форматі — онлайн та офлайн — будуть задавати тон і модель поведінки зумерів. Молоді люди з великим ентузіазмом залучаються до групових проєктів, які мають соціальну важливість і пов'язані з творчістю, інженерією та бізнесом.

Можу впевнено сказати, що середній вік стартаперів з кожним роком буде молодшати, і такі Семи з'являться і в Україні. Батькам, бізнесу та державі вже тепер слід дивуватися успіхам зумерів та в жодному разі не знецінювати їх. Ба більше, потрібно створювати умови для самореалізації цих молодих людей. Це майбутнє, яке настало вже сьогодні.

The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Коментарі

Всі новини