Американський стрімінговий сервіс вперше з 2011 року втратив 126 тис. платних підписників у США. Аналітики очікували зростання на 350 тис. осіб. Станом на 12:00 за Києвом акції Netflix на біржі Nasdaq просіли на 11% — до $322,5 за папір.
- Детальніше
Зараз кількість платних підписників сервісу становить 60,1 млн, йдеться у звітності компанії за другий квартал 2019 року. У цілому кількість клієнтів за ці три місяці зросла на 2,7 млн. Це удвічі нижче за результат минулого року, коли зростання склало 5,5 млн, а також нижче прогнозу компанії (5 млн).
Виручка Netflix у другому кварталі, як порівняти з аналогічним періодом минулого року, зросла на 18% — до $4,9 млрд, а ось чистий прибуток знизилася майже на 30% — до $271 млн.

Прогнози зростання не виправдалися у всіх регіонах, де працює Netflix. Сама компанія пояснює це зростанням ціни на підписку — з $10,99 до $12,99. Другою причиною сервіс називає нові серіали і фільми, які здалися глядачам не такими привабливими, як очікувалося. Але на Netflix могла вплинути і конкуренція, що значно посилилася. Цього року власні сервіси запускають Disney і Apple.
- Що далі
У третьому кварталі Netflix очікує зростання кількості платних передплатників по всьому світу на 7 млн осіб. Це значно більше за показник за той же період минулого року (6,1 млн осіб). Однією з основних причин такого оптимізму може бути запуск в Індії дешевої підписки, яка очікується наступного кварталу.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також