Сьогодні представники компанії в Києві підписали з Европейським банком реконструкції та розвитку кредитну угоду на сумму до $35 млн. На ці кошти плануєтся закупити тисячу залізничних вагонів-зерновозів.
Ця угода має стратегічне значення. За словами керівника напрямку інфраструктури у Европі Сюзан Горанссон, угода дозволить збільшити поставки зернових на глобальні ринки і загострить там конкуренцію завдяки покращенню української транспортної інфраструктури.
Цього року в Україні очікується, що врожай зернових складе понад 72 млн тонн і понад 50 млн тонн піде на експорт. Водночас 70% цього об’єму здійснюється залізничним транспортом, який сильно зношений.


Фото: «Порти України»
ЕБРР співпрацює з LDC в Україні з початку 2000-х. У 2013-му компанія отримувала від банку кредит на побудову зернового комплексу в Одеському порту.
«Нам подобається цей проєкт, бо ми фінансуємо приватний бізнес. Він дозволить Louis Dreyfus диверсифікувати свою логістику», – сказала Горанссон.
Олександр Карпенко також очікує, що співпраця з банком у цій сфері продовжиться. Він заявив , що LDC не виключає можливості придбання власної локомотивної тяги для того, щоб стати ще більш незалежним від держави щодо логістики.
Раніше про створення власного парку зерновозів заявляв і власник компанії «Нібулон» Олексій Вадатурський.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Favbet Foundation у 2025 році: Андрій Матюха про роботу фонду та системну благодійність