За словами пресслужби Rolls-Royce, компанія має намір зробити заяву, яка буквально «змінить хід історії». І вона безпосередньо стосується електрифікації бренду. Глава RR Торстен Мюллер-Отвос неодноразово заявляв, що до 2040 року компанія повністю відмовиться від ДВС. Водночас не раз підкреслювалося, що стадію гібридних автомобілів Rolls-Royce мине як проміжну, переступивши від авто з двигунами внутрішнього згоряння відразу до електромобілів.
«Нашу компанію очікує історична трансформація разом зі створенням першого найрозкішнішого електромобіля, — анонсував івент Мюллер-Отвос. — І це станеться раніше, ніж багато хто міг думати».
Хоча Rolls-Royce вважається оплотом консерватизму, британці неодноразово зондували даний сегмент. Десять років тому на Женевському автосалоні вони показали двомоторний седан 102EX, який зовні відрізнявся від флагманського Phantom лише зарядним роз'ємом. Замість V12 канонічного робочого об'єму 6,750 куб. см («шість і три чверті», як називають цей мотор самі британці) він приводився в дію парою електромоторів сумарною потужністю 389 к. с.
У 2016-му британці і зовсім викотили повністю електричне купе, яке не снилося ні Герберту Веллсу, ні Жюлю Верну. Шоукар 103EX був покликаний продемонструвати розвиток бренду на наступні 100 років. Але, на відміну від футуристичного шоукара, 102-й був повноцінним електромобілем. Покрасувавшися на стендах автосалонів, він відправився в повторне світове турне, але тепер у дещо іншій якості. Обрані клієнти марки отримували його на тривалий тест-драйв в обмін на враження. Справа в тому, що у RR не було і немає відділу маркетингових досліджень: всю потрібну інформацію компанія отримує саме через спілкування з клієнтами і журналістами.

Двомоторний седан Rolls-Royce 102EX 2011 року. Фото: Rolls-Royce
«Захоплені відгуки наших клієнтів про нові стандарти тиші, динаміки, керованості й екологічності, що задаються 102EX, перекреслював один-єдиний мінус — обмежений запас ходу, близько 200 км, — згадує Френк Тіманн, директор із корпоративних комунікацій Rolls-Royce Motor Cars у Центральній і Східній Європі. — А наші клієнти ні в чому не повинні відчувати себе ущемленими або обмеженими. Тому ми випустимо серійний електромобіль не раніше, ніж технології дозволять нам зрівняти його автономність з бензиновим аналогом». Схоже, час прийшов.Час електрокара Spectre.
Компанія не розкриває параметрів нової моделі, а запрошує всіх стежити за презентацією на своєму сайті. Онлайн-прем'єра відбудеться о 16:00 за київським часом.
