Volvo по-тихому оновить логотип. У п'ятий раз за 7 років. Скан: Volvo Ukraine
Volvo, що більшу частину життя був одним із найконсервативніших брендів, сьогодні переживає буквально друге народження. Купівля легкового підрозділу Volvo Personvagnar китайським концерном Geely у Ford дала змогу шведам оновити буквально все — від виробничих потужностей до модельної лінійки, зробивши ще більш впевнену ставку на екологічність і безпеку. Єдине, з чим у Гетеборзі ніяк не можуть впоратися, — знайти нову ідентичність бренду, що задовольнила б усі гілки концерну, який ділиться на 9 виробничих підприємств і 11 бізнес-підрозділів. Адже під брендом Volvo випускають не тільки легкові автомобілі. Друга частина компанії — самостійна Volvo Group — виробляє вантажівки, автобуси, будівельну техніку, силові установки, компоненти для морського транспорту та космічних систем і навіть надає фінансові послуги.
У результаті шведи знайшли компромісне рішення. Базова для всіх підрозділів емблема стала максимально простою: тепер вона однооб'ємна й одноколірна. Відтепер жодного хрому, деталювання, рамок, півтонів і тривимірних ефектів, що цілком відповідає тренду, заданому BMW, General Motors, Kia, Renault і Volkswagen. Ці компанії так само поміняли логотипи, вибравши монохром і плоску, мінімалістичну графіку. Водночас у кожного підрозділу Volvo для кращої ідентифікації буде власна колірна гама. Першим почав змінювати емблеми саме легковий підрозділ. Поки що тільки на сайтах, в акаунтах соціальних мереж і в друкованій продукції, та й то не завжди. Живцем ми побачимо емблеми тільки на автомобілях 2023 модельного року. Втім, жодних офіційних релізів щодо ребрендингу шведи поки що не випустили.
Усі емблеми компанії Volvo з 1927 року. Фото: Volvo
Фотогалерея
Volvo тихо оновить логотип. У п'ятий раз за 7 років. Скан: Volvo Ukraine