Facebook Pixel

Водневий фургон Peugeot e-Expert Hydrogen надійде в продаж уже цьогоріч

Те, що ще вчора здавалося фантастикою, сьогодні стає реальністю — тепер вантажі возитимуть не тільки електричні та гібридні фургони, а й водневі. У відповідності зі своєю глобальною стратегією скорочення викидів СО2 «леви» починають випуск e-Expert на водневих паливних елементах. Першим клієнтам у Франції та Німеччині фургон надійде в листопаді-грудні 2021 року.

Тривалість заправки всіх трьох балонів загальною ємністю 4,4 кг за тиску 700 бар займає три хвилини. Причому компонувальникам удалося розмістити углепластиковi резервуари в підпіллі так, що вони не погіршили корисний об'єм кузова. Залежно від обраних версій (Standard і Long) він, як і раніше, вміщує 5,3 і 6,1 м³ відповідно. Декларована автономність e-Expert без підзарядки і дозаправки — понад 400 км за циклом WLTP. Правда, ступінь завантаженості не повідомляється.

Вуглепластикові резервуари не погіршать корисний об'єм кузова. Фото: Peugeot

Вуглепластикові резервуари не погіршать корисний об'єм кузова. Фото: Peugeot

https://thepage.ua/news/stellantis-novyj-igrok-starye-karty-i-e-dzhokery-v-kazhdom-rukave

Водневий паливний елемент, розташований під капотом, подає електрику в мотор шляхом рекомбінації водню, що міститься в баку, з киснем із повітря. А з вихлопної труби виділяється лише водяна пара. Електродвигун, судячи з усього, залишився без змін. При «харчуванні» від високовольтної літій-іонної батареї ємністю 10,5 кВт/г він видає «на-гора» 100 кВт (136 к. c.), а від паливних елементів — 45 кВт (61 к. с.).

Французи передбачили відразу три налаштування роботи електромотора. У базовому режимі, призначеному для щоденних поїздок, віддача складе 80 кВт і 210 Нм. В Eco-режимі для максимальної дальності ходу, вона знижена до 60 кВт і 190 Нм, а в Power-режимі (максимальна динаміка і тяга за високого завантаження), навпаки, доведена до пікових 100 кВт і 260 Нм. Крім того, водій може вибирати з двох варіантів інтенсивності рекуперації, тобто уповільнення фургона з одночасною підзарядкою тягового акумулятора.

Peugeot настільки впевнений в якості свого продукту, що дає гарантію на високовольтну батарею 8 років або 160 тис. км (зважаючи, що наступить раніше), зі збереженням ємності не менше 70%.

У салоні про водневу начинку нагадує лише трохи змінений інтерфейс. Фото: Peugeot

У салоні про водневу начинку нагадує лише трохи змінений інтерфейс. Фото: Peugeot


Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉