Українці все частіше обирають при покупках в ТРЦ українські модні бренди, і це пов’язано не тільки з відсутністю деяких міжнародних торгових марок, але й із патріотичними настроями в країні.
Як наголосив у колонці для голова правління Асоціації ритейлерів України Андрій Жук, серед тих, хто ще не відновив роботу в Україні, є такі відомі бренди, як H&M, Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Massimo Dutti та ін.), також не повернулися McDonald's, IKEA, Decathlon.
Якщо компанії зволікатимуть з поверненням, тренд на українське і далі активно розвиватиметься, і міжнародні бренди можуть втратити через це своїх шанувальників.
«Важливий чинник, який впливає на повернення міжнародних ритейлерів, — попит на їхні товари. Український покупець уже почав зміщувати фокус уваги на бренди, які є в продажу, тобто його споживацькі звички змінюються», — пояснив експерт.
Для деяких міжнародних ритейлерів цей чинник виступає стимулом, щоб швидше відновити роботу, але не для всіх компаній є вирішальним.
На переконання Андрія Жука, міжнародні ритейлери, розглядаючи питання відновлення роботи в Україні, звертають увагу на питання безпеки в ТРЦ.
З боку українських ТРЦ є велике зацікавлення до повернення міжнародних брендів, адже це трафікоутворювальні, так звані «якірні» орендарі, котрі впливають на формування потоку покупців у торгово-розважальних центрах.
Тому орендодавці максимально йтимуть назустріч міжнародним брендам і підтримуватимуть їхнє відкриття: «тримати місце» та йти на поступки в питаннях орендної плати, пояснив
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!