Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

Міжнародні бренди неохоче повертаються в Україну: у чому річ

Андрій Жук
голова правління Асоціації ритейлерів
Які міжнародні бренди не повернулись в Україну у липні 2022. Фото: LDaily

Які міжнародні бренди не повернулись в Україну у липні 2022. Фото: LDaily

Великі міжнародні ритейлери поступово відновлюють роботу в Україні. Навздогін за магазинами LPP нещодавно відчинили свої двері чотири магазини Adidas.

Але деякі бренди все ще зволікають із поверненням.

З-поміж тих, хто ще не відновив роботу в Україні, — H&M, Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Massimo Dutti та ін.), не повернулися McDonald's, IKEA, Decathlon.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!

Розглядаючи питання відновлення роботи в Україні, міжнародні бренди передусім звертають увагу на питання безпеки. Це стосується як українських, так і міжнародних компаній.

Основне питання, яке стоїть на порядку денному: чи може ритейлер організувати безпеку покупців і персоналу?

Підписуйтесь на нас в Google News!

Тому наявність укриттів поряд із торговим об’єктом, продуманих шляхів евакуації з ТРЦ/магазину стає критично важливою як для відновлення роботи міжнародних брендів в Україні, так і для відновлення ритейлу країни загалом.

Другий важливий чинник, який впливає на повернення міжнародних ритейлерів, — попит на їхні товари. Український покупець уже почав зміщувати фокус уваги на бренди, які є в продажу, тобто його споживацькі звички змінюються.

Зараз українці все частіше звертають увагу на українські модні бренди, і це пов’язано не тільки з відсутністю деяких міжнародних торгових марок, але й із патріотичними настроями та платоспроможністю населення.

Такий тренд активно розвиватиметься, і міжнародні бренди можуть втратити через це своїх шанувальників, якщо «затягнуть» із поверненням.

Для деяких міжнародних ритейлерів цей чинник виступає стимулом, щоб швидше відновити роботу, але не для всіх компаній є вирішальним.

Ще один чинник, який працюватиме на повернення міжнародних брендів в Україну: орендодавці вкрай зацікавлені в них як винаймачах торговельних приміщень.

Адже це трафікоутворювальні, так звані «якірні» орендарі, котрі впливають на формування потоку покупців у торгово-розважальних центрах.

Тому орендодавці максимально йтимуть назустріч міжнародним брендам і підтримуватимуть їхнє відкриття: «тримати місце» та йти на поступки в питаннях орендної плати.

The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Коментарі

Всі новини