Земельні ділянки, які мали б бути призначені під будівництво траси Львів – Краковець, відведені для якихось приватних компаній та осіб.
Про це заявив голова «Укравтодору» Олександр Кубраков в ексклюзивному інтерв'ю .
«Ми зараз робимо ревізію для себе щодо земельного питання – чи можна взагалі туди когось залучати і щось будувати? Земельні ділянки потрібно буде викуповувати. А все це збільшує вартість проєкту», — сказав глава відомства.

За його словами, проєкт концесії дороги Львів – Краковець обговорюється з інвесторами, але є ще багато питань.
«Зараз ми опрацьовуємо з потенційними інвесторами механізм, все ж таки перші такі проєкти будуть реалізовані із залученням державних гарантій. Є один-єдиний проєкт, який обговорювався, – це траса Львів – Краковець. Іншого немає. Але й щодо нього є багато запитань», — заявив Кубраков.
Він додав, що наразі ще не готовий назвати точну дату початку будівництва дороги.
«Я зараз не готовий вам сказати, чи почнеться воно взагалі. Нам потрібно цього року нарешті добудувати в рамках польського кредиту дорогу на Грушів. Північний обхід Львова, який теж треба будувати. Під нього вже є фінансування в рамках проєкту з ЄБРР», — зазначив він.
Крім цього, Кубраков підкреслив, що будь-який проєкт обійдеться в 200-300 млн євро і більше.
«У нього вкладають гроші, коли є впевненість. Payback period в інфраструктурних проєктах – це не два-три роки, а десятиліття», — додав Кубраков.
Зазначимо, що концесійну дорогу намагаються побудувати вже давно. Ще в травні 2015 року «Укравтодор» оголосив конкурс на будівництво першої в Україні концесійної дороги Львів — Краковець, розмови про будівництво якої велися вже понад десять років.
Контекст. Глава Мінінфраструктури Владислав Криклій заявив, що у 2020 році на дороги в Україні виділять рекордну суму — 69,7 млрд грн.
Крім того, він заявляв, що за підтримки Світового банку триває робота над проєктами концесійних доріг M-06 Львів – Стрий, M-09 Львів – Тернопіль, M-05 Київ – Біла Церква, М-10 Львів – Краковець.