Зеленський попався на брехні, говорячи про свою роботу на ТБ

Кадр з трансляції

Кадр з трансляції

Президент України Володимир Зеленський попався на брехні, говорячи про свою колишню роботу на телебаченні.

«Я ніколи не працював на телеканалах, які фінансувалися за гроші Росії та інших держав», — заявив Зеленський на пресконференції 20 травня біля Маріїнського палацу в Києві, яку The Page дивиться онлайн.

Зокрема, ця заява прозвучала у відповіді на запитання журналістки телеканалу NewsOne Діани Панченко.

А пізніше (і також у відповіді на запитання Панченко) Зеленський пригадав, як був керівником, працюючи на телеканалі «Інтер».

Контекст. Зеленський був продюсером телеканалу «Інтер» у 2010-2012 рр.

Одним із співвласників телеканалу «Інтер» до 2015 року був російський «Перший канал».

Після того, як Зеленського було обрано президентом, він неодноразово висловлював обурення, що в Україні є ЗМІ, які фінансуються іноземними державами та іноземними компаніями.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини

ДБР повідомило ексголові наглядової ради «Вектор банку» про підозру у виведенні з банку 28 млн грн

Слідчі Державного бюро розслідувань (ДБР) повідомили про підозру у заволодінні чужим майном на суму 28 млн грн ексголові наглядової ради «Вектор банку».

Сенатори США пообіцяли запропонувати 1 червня нові санкції проти «Північного потоку – 2»

Очікується, що 1 червня сенатор-республіканець Тед Круз і демократ Джин Шахін внесуть на розгляд Конгресу нові санкції щодо газопроводу «Північний потік – 2», який Росія намагається добудувати самостійно. Про це повідомило Reuters.

Нацбанк за травень купив на міжбанку валюти на $661 млн і поповнив резерви

Національний банк у травні придбав на міжбанківському валютному ринку $660,6 млн. У квітні він купив в резерви $723,3, а продав – $445 млн.