На сайті комісії йдеться про те, що його мета — з’ясувати, чи використовувала компанія інформацію, важливу для незалежних ритейлерів, які торгували на її платформі.
Єврокомісар з питань конкуренції Маргарет Вестагер зазначила, що інтернет-торгівля підвищує конкуренцію, збільшує пропозицію і знижує ціни. Тому комісія хоче переконатися в тому, що великі торговельні платформи не позбавляють споживача цих вигод.
«Я вирішила уважно вивчити бізнес Amazon і те, як він виступає одночасно в ролі торгового майданчика і ритейлера. Щоб оцінити, наскільки це відповідає європейському конкурентному законодавству», – заявила єврокомісар.
Вона уточнила, що, за попередніми даними, Amazon використовує інформацію про торговців, що реєеструються на майданчику, про їхні продукти і транзакції. А це може вплинути на бізнес учасників торгів.
Комісія вважає вивчення даного питання своїм пріоритетом.
Законодавство ЄС не встановлює кінцевих термінів для проведення антитрастових розслідувань.