На сайті комісії йдеться про те, що його мета — з’ясувати, чи використовувала компанія інформацію, важливу для незалежних ритейлерів, які торгували на її платформі.
Єврокомісар з питань конкуренції Маргарет Вестагер зазначила, що інтернет-торгівля підвищує конкуренцію, збільшує пропозицію і знижує ціни. Тому комісія хоче переконатися в тому, що великі торговельні платформи не позбавляють споживача цих вигод.
«Я вирішила уважно вивчити бізнес Amazon і те, як він виступає одночасно в ролі торгового майданчика і ритейлера. Щоб оцінити, наскільки це відповідає європейському конкурентному законодавству», – заявила єврокомісар.

Вона уточнила, що, за попередніми даними, Amazon використовує інформацію про торговців, що реєеструються на майданчику, про їхні продукти і транзакції. А це може вплинути на бізнес учасників торгів.
Комісія вважає вивчення даного питання своїм пріоритетом.
Законодавство ЄС не встановлює кінцевих термінів для проведення антитрастових розслідувань.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також