Рекламний ринок України до кінця 2023 року може зрости на 64% — Unsplash.com
Рекламний ринок України до кінця 2023 року може зрости на 64%. Про це повідомляє Всеукраїнська рекламна коаліція.
«Завдяки цифровій рекламі рекламний ринок цього року зросте у порівняні з минулим роком не на третину, а майже на дві – згідно з уточненими даними, зростання ринку становитиме 64%», — йдеться в повідомленні.
Як змінився ринок реклами у 2023 році?
Порівняно з 2022 роком фахівці прогнозують зростання доходу всіх складників ринку реклами:
- Реклама на телебаченні — 3780 млн грн (зростання на 45%);
- Реклама в пресі — 345 млн грн (зростання на 1%);
- OOH Media — 2653 млн грн (зростання на 52%);
- Реклама на радіо — 555 млн грн (зростання на 67%);
- Digital (Internet) Media реклама — 12 567 млн грн (зростання на 75%).