Facebook Pixel

Як український ритейл допомагав армії, ТрО та переселенцям від початку вторгнення — дослідження РАУ

У 2022 році вітчизняний ритейл передав на потреби армії, ТрО та населення 2,7 млрд грн. Про це свідчать дані дослідження Асоціації ритейлерів України.

Зокрема, на потреби армії та територіальної оборони власники магазинів передали продукти на суму 516,8 млн грн.

Військові також отримали непродовольчу продукцію більш як на 710,7 млн грн.

Мешканці прифронтової зони та переселенці за цей період отримали харчі на суму понад 430,1 млн грн. Також ритейлери передали населенню непродовольчу гуманітарну допомогу на понад 622,8 млн грн.

Крім того, підприємці зібрали 255,5 млн грн на транспорт для волонтерів і військових, а також передали армії та населенню медикаменти на 130,4 млн грн.

Як український рітейл допомагав армії, ТРО та переселенцям з початку вторгнення — дослідження РАУ

Як український рітейл допомагав армії, ТРО та переселенцям з початку вторгнення — дослідження РАУ

До допомоги армії та населенню долучилися ритейлери з різних сегментів: FMCG, drogerie, техніка та електроніка, fashion, фармацевтика тощо.

Від початку війни постійно надають допомогу такі торговельні мережі, як-от «Епіцентр К», «АТБ-маркет», Metro Cash & Carry Україна, Volwest Group, Fozzy Group, Novus, «Ашан», «ЕКО Маркет», «Сім23», OKWINE, Varus, «Економ», «Море пива», «Рукавичка», «Копійка», «Файно Маркет», box експрес маркет, KFC, «Свій маркет», «Грош», «Коло», Comfy, «Фокстрот», Moyo, «ВТМ Техніка», IStudio, «Аптека АНЦ», аптека «Подорожник», «Аптека Зі», LC Waikiki, Decathlon, Athletics, Arber, «Територія min», Bomond, Argo, Estro, Intimissimi, Calzedonia, Famo, Eva, Yves Rocher, «Антошка», Akvarel, Librarium, Watsons, ISEI, Usupso та KLO.

Компанії надають різнопланову допомогу. От тільки деякі приклади:

  • інвестиційна група Volwest Group (мережі «Наш Край» і SPAR) формує сухі пайки та аптечки для військових;
  • мережа Novus закупає канцелярію для шкіл і влаштовує безплатне обстеження дітей із малозабезпечених сімей;
  • співробітники Auchan Україна приготували понад 200 тис. гарячих обідів;
  • мережа EVA передала благодійному фонду GoodWill один зі своїх складських конвеєрів для швидкого сортування гуманітарних вантажів.
Подякувати 🎉