Facebook Pixel

Третину ринку зоотоварів займають українські бренди

Українські бренди на ринку зоотоварів вже успішно конкурують зі світовими компаніями. Про це The Page розповів директор Suziria Ukraine Сергій Демченко.

Quote«Найпомітніше це у сегменті кормів, де вітчизняні компанії вже контролюють третину ринку, і ця частка продовжує зростати в середньому на 1% щороку. Поступове заміщення імпортних кормів українськими аналогами свідчить про високу конкурентоспроможність національної галузі», — говорить Сергій Демченко.

Те ж саме стосується наповнювачів. І хоча силікагелеві в Україні не виробляються, інші впевнено заповнюють полички магазинів.

«Щодо бентонітових — імпортні варіанти коштують дорожче, тоді як українські є більш доступними за ціною. Натомість ситуація з кормами для гризунів і птахів відрізняється: їхня основа — зерно, а тут українські виробники домінують. Наприклад, наш бренд «Природа» займає 40% ринку, хоча присутні й інші вітчизняні виробники, а також імпортні бренди, зокрема в нашому дистриб’юторському портфелі», — ділиться Демченко.

А два українські бренди стали відомі в усьому світі. Так, ринок підкорили тренувальні кільця для собак Puller та розумні камери спостереження за тваринами Petcube.

Детальніше про сучасний український зооритейл читайте в нашому матеріалі.

Подякувати 🎉