Найбільш мультибрендовий концерн світу напередодні Дня дурня змінює назву своїх електромобілів для американського ринку. Втім, трохи пізніше Volkswagen of America видалив зі свого сайту реліз про перейменування бренду.
Ні, це не фальстарт першоквітневого жарту, хоча помилка мала місце. Один з адресатів у розсилці PR-служби Volkswagen of America (телеканал CNBC) отримав реліз не 29 квітня, а на місяць раніше.
Ребрендинг північноамериканського підрозділу Volkswagen мав розпочатися 1 травня й бути присвячений виходу на ринки США та Канади кроскомпакта ID.4. В основу нового найменування лягло слово Volt, яке позначає одиницю вимірювання електричного потенціалу (напруги) та символізує перехід компанії на електротягу.
Формально ім'я змінять тільки електрокари для північноамериканського ринку, але з огляду на заяви компанії до 2040 року перейти на випуск виключно батарейних авто, усе дуже однозначно.
«Причина ребрендингу — у зміні вектора розвитку нашої компанії в бік електричної мобільності, — прокоментував бліцнеймінг Скотт Кеог, президент Volkswagen of America. — Можливо, ми змінюємо букву K на T, але ми не змінюємо прагнення бренду створювати кращі у своєму класі автомобілі для водіїв у всьому світі».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа
Фонд Андрія Матюхи та Good Donations: у «Охматдиті» впровадили систему Thompson
Постачальники Міноборони під прицілом: як уникнути кримінального переслідування