Volkswagen of America видалив зі свого сайту реліз про перейменування бренду.
Новина, яку ми назвали маркетинговим ходом і фальстартом першоквітневого жарту, таки виявилася фейковою. А точніше жартом, який зайшов занадто далеко. Особливо на тлі дизельгейту, який уже коштував компанії мільярдних іміджевих втрат, плюс торішнього скандалу з рекламним роликом, у якому чорношкірою людиною керує гігантська біла рука.

Скрин із сайту vw.com

Voltswagen: автогігант змінив назву своїх електромобілів, а потім назвав усе жартом
Дійсно, Volkswagen of America хотів звернути увагу преси на вихід на ринки США та Канади першого електрокара марки — кросовера ID.4. А натомість викликав шквал обурення обдурених ЗМІ. Як написала The Wall Street Journal, що першою отримала чіткий коментар, «Volkswagen хотів стати першим серед автовиробників, які відзначили 1 квітня, але жарт зайшов занадто далеко». Опублікований у понеділок на американському сайті компанії реліз про ребрендинг спішно видалили.
«Ми не хотіли нікого вводити в оману, — цитує The Wall Street Journal неназваного представника в німецькому офісі Volkswagen. — Це лише маркетингова акція, щоб змусити людей говорити про ID.4».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Favbet Foundation у 2025 році: Андрій Матюха про роботу фонду та системну благодійність