Facebook Pixel

Новий податок на візитки: хто повинен платити та наскільки це законно

В Україні вводять новий податок на візитки: хто і за що заплатить | The Page

В Україні вводять новий податок на візитки: хто і за що заплатить | The Page

Державна податкова служба у Львівській області заявила, що вартість візитних карток із логотипом, реквізитами суб'єкта господарювання, а також особистими даними, які видають працівникам на підприємствах, повинні долучати до загального місячного доходу працівника, з якого стягується 18% податку.

Про це повідомили на сайті головного управління податкової у Львівській області.

Один із аргументів введення цієї норми — ідея, що візитні картки є нематеріальним благом. Зокрема, в податковій відзначають, що податкову ставку 18% застосовують не тільки до зарплати, а й до додаткових благ, які працівник отримує безкоштовно (матеріальні та нематеріальні цінності, послуги та інше, якщо вони не пов'язані з виконанням обов'язків працівника).

Telegram Logo

Крім цього, в податковій згадують закон «Про рекламу», де йдеться про те, що це «інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та будь-яким способом і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їхній інтерес до таких особи чи товару».

Однак, як пише UBR, за словами адвоката бюро «ЮФ «Семенова і партнери» Марини Семенової, візитну картку не можна вважати таким додатковим благом. Згідно з переліком у повідомленні податкової, «оподатковуваним додатковим благом може бути тільки дохід, індивідуально призначений для такого платника податків, а візитка — лише атрибутом самої компанії та інструментом її господарської діяльності».

Також Семенова повідомила, що за працівника цей збір повинен оплачувати роботодавець. За її словами, для цього потрібно розрахувати кількість виданих співробітникам візиток і їх ціну (якщо один працівник отримуватиме 100 візиток на місяць, то компанія повинна буде заплатити додаткові 17,8 грн).

Водночас у податковій не пояснили, чи будуть штрафувати роботодавців за те, що вони не долучили куплені візитки до оподатковуваного доходу, але Семенова рекомендує підприємцям у разі виникнення суперечок звертатися до суду та відстоювати свою позицію.

Коментарі

Всі новини