До Дня вишиванки найбільший український виробник турнікетів SICH презентував лімітовану серію продукції, яка стала особливим поєднанням традиційної української символіки та медичних інновацій. Нові турнікети, на яких з'явився орнамент, натхнений вишивкою, не просто дизайн-елемент, а й спроба зробити засоби порятунку більш доступними та емоційно близькими для кожного українця.

Навіщо SICH одягнула турнікети в вишиванку
Турнікет SICH-Tourniquet, виготовлений в Україні з українських матеріалів і руками українських інженерів, став не лише важливим медичним виробом, а й символом національної гордості. Оригінальний орнамент, що прикрашає паличку-вороток турнікета, був розроблений графічною дизайнеркою компанії «SICH Україна» у співпраці з етнографками. Кожен елемент орнаменту має глибоке значення: прямий хрест — оберіг від зла, дубове листя з жолудями — символ сили й мужності, а зірка Алатир — захист від хвороб і злих намірів.
«Ми хочемо, щоб турнікет перестав бути атрибутом тільки фронту. Його мають сприймати як частину повсякденного життя, так само, як аптечку чи вогнегасник. Турнікет має бути під рукою — в машині, в офісі, в тривожному рюкзаку вдома», — пояснюють в компанії.
Ця лімітована серія, що була створена з нагоди Всесвітнього дня вишиванки, має на меті не лише підвищити обізнаність щодо важливості безпеки, а й зробити цей медичний засіб емоційно привабливим для широкої аудиторії. Як підкреслюють в компанії, турнікет — це не лише інструмент, а й оберіг, який несе в собі силу, віру та турботу.
Купити лімітовану серію турнікетів можна до 30 травня, поки триває їх випуск. Таким чином, компанія SICH має на меті сформувати тренд на піклування про особисту безпеку та готовність до будь-яких непередбачуваних ситуацій.