Владислав Чечоткін, власник компанії Rozetka. Фото: УНІАН
Хочеш витратити гроші? Запитай мене як. Часи, коли на державне телебачення не вистачало грошей, схоже, відходять у минуле. В Офісі президента плекають плани щодо створення нового державного телеканалу, який буде закуповувати контент у приватних компаній. У цей час приватний бізнес шукає способи заробити — компанія Rozetka Владислава Чечоткіна хоче завоювати частку на туристичному ринку і відібрати шматок хліба у агентств з продажу турів. Але про все по порядку.
Новини коротко
В Україні з'явиться ще один державний канал. Заступник голови Офісу президента України Кирило Тимошенко розповів агентству «Інтерфакс-Україна» про плани створити український російськомовний канал для глобального мовлення. Він буде державним, але контент для нього збираються закуповувати у приватних телеканалів.
Rozetka зайнялася туристичним бізнесом. Компанія запустила інтернет-сервіс Rozetka.Travel. За допомогою нього можна буде придбати туристичні тури найбільших туристичних операторів. Всі документи, необхідні для подорожі, з'являтимуться в особистому кабінеті користувача, а також дублюватимуться по e-mail. Компанія також планує відкрити офлайнові точки продажу.
«Газпром» не встигає запустити «Північний потік – 2». Британська газета The Financial Times з посиланням на власні джерела написала, що якщо компанія Nord Stream 2, що управляє будівництвом трубопроводу, не отримає дозвіл від Данії у найближчі кілька тижнів, то російська монополія не зможе почати постачання газу європейським споживачам в обумовлений термін. Видання повідомляє, що отримати дозвіл вдасться не раніше кінця вересня. Якщо це і відбудеться, то випробування трубопроводу і закачування газу у нього займуть ще кілька місяців. Тим часом «Газпром» закачує рекордні обсяги газу в європейські підземні сховища.
Програмістів Криму прирівняли до колег з Ірану, Сирії, Куби та Північної Кореї. Компанія Git Hub, що Належить Microsoft, заблокувала доступ до своїх репозиторіїв і заборонила управляти платними акаунтами розробникам з цих країн. Користувачів будуть відслідковувати за IP-адресами, а VPN та інші способи маскування не допоможуть обійти блокування.
В Європі сайти зобов'язали відповідати за персональні дані, отримані з допомогою Facebook. Орган із захисту прав споживачів німецької землі Північний Рейн-Вестфалія виграв суд у ритейлера з продажу одягу Peek&Clopenburg. Тепер, згідно з рішенням суду, будь-який сайт, що використовує кнопку Like від Facebook, повинен отримати від користувачів дозвіл і відповідати за їхню згоду на збір і передачу даних. Рішення може бути оскаржене в суді вищої інстанції.