Facebook Pixel

The Page потрапило до рейтингу найпопулярніших ЗМІ з-поміж закупівельників

Спеціалісти із закупівель і ланцюжків постачання розповіли про те, які медіа вони читають найчастіше. Так, «Новое время» отримало 39% голосів, LIGA.net (Бізнес) – 31%, Mind і The Page – поділили 8%. У пріоритеті – економічні новини та огляди. Про це свідчать результати опитування консалтингової компанії IPSM, проведеного з-поміж українських фахівців із закупівель.

На що скаржаться українські закупівельники

Понад половина (53%) українських закупівельників пов’язують більшість проблем у своєму департаменті з порушенням ланцюжків постачання. Робота 13% опитаних фахівців ускладнюється дефіцитом постачальників (та кризою ресурсів); ще 13% – інфляцією; 21% – зіштовхнулися з усіма перерахованими проблемами.

Фото: IPSM

Фото: IPSM

Водночас 41% українських закупівельників вважають пандемію головною рушійною силою негативних тенденцій останнього року. 13% окремо виділяють інфляцію. Інфляційні тенденції респонденти пов’язують із загальним подорожчанням цін на енергоносії, світовою кризою ресурсів і дефіцитом постачальників. 19% опитаних причиною закупівельних проблем назвали нестабільність усередині країни, а 37% – проголосували за всі варіанти.

Фото: IPSM

Фото: IPSM

За словами СЕО IPSM Марини Трепової, найболючішою проблемою останніх місяців є перебої з оплатами. Постачальники прагнуть отримати від клієнта попередню оплату, бо загалом бачать високі ризики для себе, до того ж вони бояться потенційних невиплат, зокрема за зобов’язаннями, адже ціни на ресурси та товари сьогодні постійно коливаються, зокрема разом із курсом валют.

Подякувати 🎉