Спеціалісти із закупівель і ланцюжків постачання розповіли про те, які медіа вони читають найчастіше. Так, «Новое время» отримало 39% голосів, LIGA.net (Бізнес) – 31%, Mind і – поділили 8%. У пріоритеті – економічні новини та огляди. Про це свідчать результати опитування консалтингової компанії IPSM, проведеного з-поміж українських фахівців із закупівель.

На що скаржаться українські закупівельники
Понад половина (53%) українських закупівельників пов’язують більшість проблем у своєму департаменті з порушенням ланцюжків постачання. Робота 13% опитаних фахівців ускладнюється дефіцитом постачальників (та кризою ресурсів); ще 13% – інфляцією; 21% – зіштовхнулися з усіма перерахованими проблемами.

Фото: IPSM
Водночас 41% українських закупівельників вважають пандемію головною рушійною силою негативних тенденцій останнього року. 13% окремо виділяють інфляцію. Інфляційні тенденції респонденти пов’язують із загальним подорожчанням цін на енергоносії, світовою кризою ресурсів і дефіцитом постачальників. 19% опитаних причиною закупівельних проблем назвали нестабільність усередині країни, а 37% – проголосували за всі варіанти.

Фото: IPSM
За словами СЕО IPSM Марини Трепової, найболючішою проблемою останніх місяців є перебої з оплатами. Постачальники прагнуть отримати від клієнта попередню оплату, бо загалом бачать високі ризики для себе, до того ж вони бояться потенційних невиплат, зокрема за зобов’язаннями, адже ціни на ресурси та товари сьогодні постійно коливаються, зокрема разом із курсом валют.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Не один у полі: як бізнес-комʼюніті допомагає підприємцям масштабуватися
Кримінальний тиск на бізнес в Україні: виклики для інвесторів та юридичний захист